Στη CQS, η εξυπηρέτηση πελατών δεν είναι απλώς μια διαδικασία· είναι η καρδιά της εταιρικής μας κουλτούρας και καθορίζει κάθε μας βήμα. Η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών λειτουργεί στην κατεύθυνση αυτή και μας δίνει
την ευκαιρία να αναδείξουμε τη φιλοσοφία μας και να ευχαριστήσουμε τους ανθρώπους μας, που με συνέπεια και αφοσίωση στηρίζουν καθημερινά το έργο μας, εισπράττοντας, παράλληλα, την εμπιστοσύνη των πελατών μας.
Η δέσμευσή μας αφορά άπαντες: τους ανθρώπους μας, τους συνεργάτες μας, τους πελάτες μας. Όλες μας οι ενέργειες
είναι αλληλοσυμπληρούμενες και στηρίζονται στην υποστήριξη, τη φροντίδα και την ενδυνάμωση των ανθρώπων μας, στοιχεία που αντανακλώνται σε κάθε εμπειρία που προσφέρουμε, καλλιεργώντας έτσι μακροχρόνιες σχέσεις εμπιστοσύνης, αλλά και πραγματική αξία με τους πελάτες μας.
Μέσα από τις ποικίλες ανθρωποκεντρικές μας δράσεις,
τις ομαδικές εκδηλώσεις, τα workshops ανάπτυξης δεξιοτήτων αλλά και τις πρωτοβουλίες ευεξίας, προάγουμε τη θετική ψυχολογία, ενισχύουμε το ομαδικό πνεύμα και υποστηρίζουμε την ισορροπία εργασιακής και προσωπικής ζωής. Κάθε δράση σχεδιάζεται με στόχο να δώσει στους ανθρώπους μας χώρο να εξελιχθούν, να συνεργαστούν, να εμπνευστούν και να νιώσουν μέρος μιας κοινότητας, που εκτιμά την προσπάθεια και τη δημιουργικότητα, δίνοντας παράλληλα ευκαιρίες ανάπτυξης και εξέλιξης, που αποτελεί την επιτομή της επιτυχίας ενός οργανισμού.
Ο πελατοκεντρικός χαρακτήρας, για εμάς, δεν είναι απλώς ένα motto· είναι το κύτταρο που μας διαπερνά, αυτό που δίνει ενέργεια και ενθουσιασμό στον εταιρικό μας βίο.
Με διαφάνεια, αξιοπιστία και συνέπεια, συνδυάζουμε τον επαγγελματισμό με το ανθρώπινο πρόσωπο της εξυπηρέτησης, διασφαλίζοντας ότι κάθε επαφή με τους πελάτες μας είναι ουσιαστική και ειλικρινής.
Στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών γιορτάζουμε τη δέσμευσή μας στους πυλώνες των αξιών μας και της εταιρικής μας κουλτούρας. Είναι το εφαλτήριο, για να ενισχύσουμε το θετικό κλίμα μέσα στις ομάδες, να τονώσουμε τους άξονες για την εξαιρετική εξυπηρέτηση, και, συνεπώς, να δώσουμε προστιθέμενη αξία στον τελικό εμπνευστή, τον συνεργάτη και πελάτη μας.