SERVICES
Αξία για τον Πελάτη
Σε ένα περιβάλλον όπου το κόστος απόκτησης ενός νέου πελάτη είναι σημαντικά υψηλότερο από το κόστος της αύξησης της αξίας για τους ήδη υπάρχοντες πελάτες, η CQS συνδυάζει τις βασικές αρχές της Διαχείρισης των Σχέσεων με τους Πελάτες με τη Διαχείριση της Αξίας για τους Πελάτες έτσι ώστε να δημιουργήσει μια απόλυτα ολοκληρωμένη Διαχείριση Κύκλου Ζωής Πελατών για τους συνεργάτες της και το πελατολόγιό τους.
Συνέχεια ...
Εξυπηρέτηση πελατών
Η CQS προσφέρει μια πολυεπίπεδη προσέγγιση στον τομέα της Εξυπηρέτησης Πελατών. Σχεδιάζουμε και υλοποιούμε διαφορετικά μοντέλα εξυπηρέτησης πελατών, ανάλογα με τις ανάγκες της εταιρείας και του έργου, αξιοποιώντας νέες τεχνικές, καινοτόμες μεθοδολογίες και ένα συνεκτικό πρόγραμμα reporting, έτσι ώστε να προβαίνουμε σε κινήσεις μεγιστοποίησης της αποτελεσματικότητας, κατά τη διάρκεια του έργου.
Συνέχεια ...
Πωλήσεις
Οι τεχνικές πωλήσεων της CQS βασίζονται στη χρήση διαφορετικών καναλιών, ο συνδυασμός των οποίων επιλέγεται κατά περίπτωση και από κοινού με τον πελάτη.
Διαθέτοντας μια ομάδα πωλήσεων με άριστη γνώση της αγοράς και απόλυτη εστίαση στον πελάτη, η CQS κατορθώνει να παρέχει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα με την αποδοτικότερη σχέση μεταξύ κόστους και εσόδων.
Συνέχεια ...
Τεχνολογικές λύσεις
Η CQS προσφέρει λύσεις Υψηλής Τεχνολογίας παρέχοντας στους συνεργάτες της τα μέσα που διασφαλίζουν βέλτιστες πρακτικές σε απόλυτη συμμόρφωση με το καθορισμένο κόστος. Οι τεχνολογικές λύσεις παρέχονται τόσο στο πλαίσιο μιας ολοκληρωμένης προσέγγισης των πωλήσεων όσο και ως ξεχωριστά προϊόντα.
Συνέχεια ...
Υπηρεσίες υποστήριξης
Στην CQS πιστεύουμε ότι όσο καλά οργανωμένα και αν είναι τα τμήματα της εταιρείας που επικοινωνούν με τους πελάτες, δεν είναι αρκετό, εκτός εάν υπάρχει ισχυρή και καλά οργανωμένη υποστήριξη.
Συνέχεια ...
Ανάλυση επιχειρησιακών δεδομένων
Αξιοποιώντας τη δεοντολογική, την προγνωστική και την περιγραφική ανάλυση δεδομένων, η λήψη αποφάσεων στην CQS βασίζεται σε πολύ μεγάλο βαθμό σε συνεχείς μετρήσεις και στον άμεσο εντοπισμό της ορθότητας των ενεργειών.
Συνέχεια ...
- την εξεύρεση πρακτικών λύσεων
- την υποβολή ενεργειών προς διεκπεραίωση, καμπανιών και προτάσεων
- την παροχή αποτελεσματικότερων λύσεων σε όλες τις λειτουργίες της επιχείρησης.
Άμεσες Πωλήσεις
Τηλεπωλήσεις
Επιτόπιο προσωπικό
Ομαδικές επιστολές
Μέσω διαδικτύου
SMS