Συνέντευξη με τη Δέσποινα Βένδρα, Senior Operations Manager της CQS στο Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (Οκτώβριος 2024)

Τι σημαίνει Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών για εσάς;

Η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών είναι για εμάς μια ευκαιρία να γιορτάσουμε την αφοσίωσή μας στην εξυπηρέτηση των πελατών και να τιμήσουμε την ομάδα που βρίσκεται στην πρώτη γραμμή. Είναι μια εβδομάδα γεμάτη εκπλήξεις για τους εργαζομένους μας, αλλά και ένας σημαντικός σταθμός για να θυμηθούμε τις επιτυχίες μας και να θέσουμε νέους στόχους. Μας υπενθυμίζει πόσο μακριά έχουμε φτάσει στην ανάπτυξη των υπηρεσιών μας και μας δίνει το έναυσμα να συνεχίσουμε να καινοτομούμε και να προσφέρουμε ακόμα καλύτερες λύσεις στους πελάτες που μας εμπιστεύονται. Είναι η δέσμευσή μας για συνεχή βελτίωση, παραμένοντας προσανατολισμένοι στις ανάγκες της αγοράς.

Ποια είναι τα οφέλη της εταιρείας σας από τον εορτασμό της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών;

Η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών ενθαρρύνει τους ανθρώπους μας, δημιουργώντας ένα περιβάλλον όπου η σκληρή δουλειά και η συνεχής αφοσίωση αναγνωρίζονται και επιβραβεύονται. Παράλληλα, μας δίνει την ευκαιρία να εστιάσουμε στην ποιότητα των υπηρεσιών μας και να ενισχύσουμε την εμπιστοσύνη των πελατών μας, αναδεικνύοντας πώς το operational excellence αποτελεί βασικό στρατηγικό μας στόχο. Ο εορτασμός αυτός ενδυναμώνει τη σχέση μας με τους πελάτες, καλλιεργώντας ένα κλίμα εμπιστοσύνης και διαρκούς βελτίωσης, το οποίο συμβάλλει στη μακροχρόνια ανάπτυξή μας στον κλάδο.

Γιατί πιστεύετε ότι η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών αναδεικνύει το ρόλο της Εξυπηρέτησης στην εταιρεία σας;

Η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών αναδεικνύει τη σπουδαιότητα της ομάδας μας, αναγνωρίζοντας την αφοσίωση και τη συμβολή της στην επιτυχία μας. Είναι μια ευκαιρία να τιμήσουμε τους ανθρώπους που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή, επιδεικνύοντας επαγγελματισμό και πάθος καθημερινά. Μέσα από αυτή την πρωτοβουλία, η ομάδα μας νιώθει εκτίμηση για τη σημαντική της συμβολή, ενισχύοντας το αίσθημα της αναγνώρισης και της αξίας.

Ποιες δράσεις θεωρείτε ότι συμβάλλουν περισσότερο στην ενίσχυση της δικής σας συμμετοχής ή της ομάδας σας στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών;

Εστιάζουμε σε ανθρωποκεντρικές δράσεις που προάγουν τη θετική ψυχολογία και το ομαδικό πνεύμα. Διοργανώνουμε εκπαιδευτικές και διαδραστικές δραστηριότητες, που ενθαρρύνουν την προσωπική ανάπτυξη και τη συνεργασία. Στη CQS,  σε συνέχεια της εβδομάδας εξυπηρέτησης διαμορφώνουμε τις κατάλληλες εργασιακές συνθήκες, ώστε οι εργαζόμενοί μας να αισθάνονται υποστηριζόμενοι και ενδυναμωμένοι, κάτι που τελικά αντανακλάται στην εξαιρετική εξυπηρέτηση που παρέχουμε στους πελάτες μας.

 

Εάν θα έπρεπε να συνοψίσετε το concept της Εθνικής Εβδομάδας σε μια πρόταση, τι θα λέγατε;

Η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης μας υπενθυμίζει πως η αριστεία στην εξυπηρέτηση δεν έχει όρια και αποτελεί συνεχή πρόκληση για την επίτευξη νέων στόχων!