Με αφορμή την επέτειο των 20 χρόνων του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), η CQS είχε τη χαρά να παραλάβει τιμητική πλακέτα ως αναγνώριση της συνεχούς υποστήριξης και συνεισφοράς της στο Ινστιτούτο. Η βράβευση αυτή έγινε σε μια λαμπερή εκδήλωση, όπου η CQS, ως ένα από τα 37 ιδρυτικά Μέλη του ΕΙΕΠ, τιμήθηκε για τη σταθερή της δέσμευση και τη συνεπή παρουσία της από την αρχή της λειτουργίας του Ινστιτούτου μέχρι και σήμερα.
Αυτή η διάκριση αποτελεί απόδειξη της αφοσίωσης και των προσπαθειών μας να προσφέρουμε κορυφαία ποιότητα και καινοτομία στους πελάτες μας. Στη CQS, η έννοια της συνεργασίας αποτελεί έναν από τους πρωταρχικούς άξονες φιλοσοφίας, κάτι που αποτυπώνεται στην καθημερινή λειτουργία της εταιρείας και την ανοδική πορεία της όλα αυτά τα χρόνια. Η δέσμευση της CQS προς τους πελάτες της, είναι να παρέχει εξαιρετικές υπηρεσίες και λύσεις που ικανοποιούν και ξεπερνούν τις προσδοκίες τους.
Η απονομή της Τιμητικής Πλακέτας δεν είναι μόνο μια αναγνώριση του παρελθόντος, αλλά και μια υπόσχεση για το μέλλον. Είναι ένα ορόσημο στην πορεία της CQS που μας ενθαρρύνει να συνεχίσουμε να προσπαθούμε για την άριστη λειτουργία και να επιδιώκουμε συνεχώς την εξέλιξη και τη βελτίωση, παραμένοντας πιστοί στις αξίες μας.
Η CQS, με την αφοσίωση και την επιμονή της, έχει καταφέρει να διακριθεί στον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών και η βράβευση αυτή έρχεται να επιβεβαιώσει τη σημαντική της συμβολή στην αναβάθμιση των υπηρεσιών εξυπηρέτησης στην Ελλάδα. Συνεχίζουμε να στηρίζουμε το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών και να συμβάλλουμε ενεργά στην προώθηση της ποιότητας και της καινοτομίας στον κλάδο μας.