Συνέντευξη με την Paola Tselo, Marketing & Communications Executive της CQS στο Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (Οκτώβριος 2023)

Για τη CQS, η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών είναι γιορτή. Όπως κάθε χρόνο, συμμετέχουμε ενεργά, αναδεικνύουμε τον κρίσιμο ρόλο της εξυπηρέτησης πελατών και γιορτάζουμε την αφοσίωσή μας προς τους πελάτες μας. Είμαστε ενθουσιασμένοι που μας δίνεται η αφορμή να εκφράσουμε ακόμα μια φορά την εκτίμησή μας για όλους όσοι βρίσκονται στην πρώτη γραμμή, δίνοντας καθημερινά τον καλύτερό τους εαυτό, για να προσφέρουν μια άψογη εμπειρία εξυπηρέτησης.

Ο εορτασμός αυτής της εβδομάδας, ενισχύει την ψυχολογία και την ενθάρρυνση των μελών της ομάδας, αναγνωρίζοντας την αφοσίωση και τις προσπάθειές τους. Επιπλέον, δημιουργεί ευκαιρίες ενδυνάμωσης των εσωτερικών σχέσεων στην εταιρεία, αναδεικνύοντας τον σημαντικό ρόλο και τη συνεισφορά του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών. Συνολικά, αυτή η εβδομάδα αποτελεί μια ευκαιρία για εμάς να επιβεβαιώσουμε τη δέσμευσή μας για υψηλής ποιότητας εξυπηρέτηση προς τους πελάτες μας.

Μέσα από τη συμμετοχή μας στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, αναγνωρίζουμε επίσημα και ενισχύουμε τον σημαντικό ρόλο της εξυπηρέτησης πελατών στην εταιρεία μας. Θέτοντας τους ανθρώπους μας στο επίκεντρο, γιορτάζουμε τη συγκεκριμένη εβδομάδα με χαμόγελα, κέφι και εκπλήξεις για όλους εκείνους που καθημερινά δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό στην λειτουργία και την επιτυχία της εταιρείας μας.

Θεωρούμε ότι οι δράσεις που ενισχύουν τις διαπροσωπικές σχέσεις μεταξύ των ανθρώπων μας και δημιουργούν ευχάριστο κλίμα είναι οι ιδανικές! Έτσι, δημιουργούμε καλύτερη καθημερινότητα, με αισιοδοξία, ενέργεια και θετική διάθεση.

Στην εξυπηρέτηση συνεχίζουμε, εξελισσόμαστε και γιορτάζουμε μαζί!