Δημιουργώντας νέα δεδομένα στην αγορά εργασίας (Νοέμβριος 2022)

Η αρχή της παγκόσμιας υγειονομικής κρίσης, σηματοδότησε το ξεκίνημα μιας νέας εποχής για την αγορά εργασίας.

Δημοσίευση: news247

Οι επιχειρήσεις κλήθηκαν να προσαρμοστούν, δημιουργώντας νέα μοντέλα εργασίας, καθώς και νέες συνθήκες για την προσέλκυση και διατήρηση των εργαζομένων τους, σε μια γενικότερη συγκυρία που έχει χαρακτηριστεί ως «πόλεμος ταλέντων».

Η ελληνική αγορά εργασίας, ακολουθώντας σε μεγάλο βαθμό τις διεθνείς τάσεις, είναι σήμερα διαφορετική, σε σύγκριση με μερικά χρόνια πριν. Το ζητούμενο για τις επιχειρήσεις είναι η δημιουργία της σταθερότητας μέσα από την ευελιξία, όπως και η ενσωμάτωση στη λειτουργία τους, ουσιαστικών δομών και δράσεων για τη βελτίωση της ποιότητας ζωής κατά την εργασία, κάτι που είναι σήμερα βασική προτεραιότητα, ιδιαίτερα των νέων εργαζόμενων της Generation Z.

H CQS, μια από τις πλέον αναπτυσσόμενες ελληνικές επιχειρήσεις στον κλάδο παροχής υπηρεσιών Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων, παρέχοντας υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών και πωλήσεων για τις μεγαλύτερες εταιρείες και οργανισμούς που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα, κατά τη διάρκεια της πανδημίας, γιόρτασε μια σημαντική στιγμή στην 15ετή πορεία της στην ελληνική αγορά: τον 1000ο εργαζόμενό της, αριθμός που σήμερα, ένα χρόνο αργότερα, έχει ήδη αυξηθεί κατά 20%, ξεπερνώντας τους 1.200 υπαλλήλους, μετατρέποντας την εταιρεία σε έναν από τους πλέον σημαντικούς εργοδότες της αγοράς.

Η συνεχόμενη αύξηση και το υψηλό ποσοστό διατήρησης του ανθρώπινου δυναμικού της οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στη δημιουργία νέων μοντέλων εργασίας, που της επέτρεψε να ενσωματώσει στο δυναμικό της επαγγελματίες από όλη την Ελλάδα, καθώς και στο διευρυμένο πρόγραμμα που υλοποιεί για το προσωπικό της, με στόχο τη δημιουργία ενός ευχάριστου και παραγωγικού περιβάλλοντος εργασίας.

Ευέλικτα μοντέλα και δημιουργία νέων θέσεων απομακρυσμένης εργασίας.

Η CQS είναι από τις πρώτες εταιρείες, με υψηλό αριθμό εργαζομένων, που προσαρμόστηκε πλήρως στα νέα δεδομένα που δημιουργήθηκαν με την έναρξη της πανδημίας, αναπτύσσοντας μια σταθερή δομή υβριδικής και απομακρυσμένης εργασίας. Με τη θέσπιση του σταθερού πλαισίου για την απομακρυσμένη εργασία, η CQS δημιούργησε ένα νέο μοντέλο εργασίας απευθυνόμενη πλέον σε περισσότερα νέα ταλέντα, χωρίς γεωγραφικούς περιορισμούς, δίνοντας την ευκαιρία σε νέους ανθρώπους να εργαστούν για μια μεγάλη εταιρεία, χωρίς να μετακινηθούν από την πόλη τους, κάτι που για πολλούς από αυτούς συνεπάγεται και τη διατήρηση της ισορροπίας μεταξύ εργασιακής και προσωπικής ζωής. Το πρόγραμμα της CQS εφαρμόστηκε σε περισσότερες από 10 πόλεις ανά την Ελλάδα, προσφέροντας στους εργαζόμενους άρτιες συνθήκες εργασίας από το σπίτι, επαγγελματικό εξοπλισμό, εκπαίδευση και δυνατότητες εξέλιξης, με τις ομάδες που διατηρεί εκτός Αθηνών να μετρούν σήμερα περισσότερα από 200 μέλη.

Δημιουργώντας ποιότητα ζωής κατά την εργασία.

Κύριο συστατικό της μέχρι σήμερα διαδρομής της εταιρείας είναι η επένδυση στο ανθρώπινο δυναμικό της, όπως και στη δημιουργία ποιοτικών θέσεων εργασίας. Σε αυτό το πλαίσιο, βασική της προτεραιότητα είναι η δημιουργία μιας συνεκτικής εταιρικής κουλτούρας, ως κεντρικό ανταγωνιστικό της πλεονέκτημα, και για το λόγο αυτό έχει αναπτύξει και υλοποιεί ένα πρόγραμμα με στόχο τη δημιουργία ενός ευχάριστου και παραγωγικού περιβάλλοντος εργασίας.

Από το 2017, η CQS υλοποιεί ένα διευρυμένο πρόγραμμα ενεργειών για το προσωπικό της εταιρείας, με τον τίτλο «Δημιουργούμε Αξία μαζί με τους ανθρώπους μας». Στόχος του προγράμματος, το οποίο περιλαμβάνει τη διοργάνωση δράσεων ενημέρωσης, ψυχαγωγίας, πολιτισμού και αθλητισμού, αποκλειστικά για τους εργαζόμενους της εταιρείας, είναι η δημιουργία παροχών προς το προσωπικό που ξεπερνούν τα στενά όρια της εργασίας, η μεγαλύτερη σύνδεση της εταιρείας με τους ανθρώπους της, καθώς και η ενίσχυση του ομαδικού πνεύματος και της συλλογικότητας. Από την έναρξη του προγράμματος μέχρι σήμερα έχουν οργανωθεί περισσότερες από 80 διαφορετικές δράσεις με τη συμμετοχή του προσωπικού, όπως ταξιδιωτικές εξορμήσεις, θεατρικές και μουσικές παραστάσεις, παροχή εισιτηρίων κάθε εβδομάδα για κινηματογραφικές ταινίες, γευστικές εμπειρίες σε εστιατόρια, βραδιές champions league, εσωτερικά πρωταθλήματα ποδοσφαίρου και πρωταθλήματα escape rooms, μαθήματα μαγειρικής, προγράμματα διατροφής, σε συνεργασία με ειδικό διατροφολόγο, το πρόγραμμα CQS Talks, το οποίο περιλαμβάνει μια σειρά ομιλιών από προσωπικότητες διαφορετικών κλάδων με στόχο την έμπνευση των εργαζομένων και τη γνωριμία τους με διαφορετικά θέματα και πολλές άλλες δραστηριότητες.

Σχετικά με την CQS

Η CQS αποτελεί μια ελληνική εταιρεία, η οποία, τα τελευταία χρόνια, συγκαταλέγεται στις ηγέτιδες επιχειρήσεις στην παροχή υπηρεσιών Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων. Συνεργάζεται με τις μεγαλύτερες εταιρείες και οργανισμούς που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα, με έμφαση στους κλάδους των τηλεπικοινωνιών, της πληροφορικής, της ενέργειας, της λιανικής, του τραπεζικού και ασφαλιστικού τομέα. Η CQS τα τελευταία χρόνια έχει αποσπάσει εξαιρετικά σημαντικές βραβεύσεις, οι οποίες πιστοποιούν τη δυναμική της παρουσία στην αγορά της εξυπηρέτησης πελατών και των πωλήσεων. Το 2018, η CQS διακρίθηκε στα Sales Excellence Awards, θεσμός που διοργανώνει το Ινστιτούτο Πωλήσεων Ελλάδας (ΙΠΕ) με το Bronze βραβείο στην κατηγορία «Υπηρεσίες Οργάνωσης & Ανάπτυξης Πωλήσεων/Τμήματος», για την αποτελεσματικότητά της στην οργάνωση και ανάπτυξη τμήματος πωλήσεων μέσω στελέχωσης. Το 2020, στο πλαίσιο των Sales Excellence Awards, η CQS τιμήθηκε με το Bronze βραβείο στην κατηγορία «Συνεργασιακές Πρακτικές – Cross Functional Team Cooperation» για τη συνεργασία της με την εταιρεία WIND, επιτυγχάνοντας μεγιστοποίηση απόδοσης στις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις. Την ίδια χρονιά, η CQS τιμήθηκε στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2020 του ΕΙΕΠ (Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών), αποσπώντας το Customer Distinction Award στην κατηγορία «Καλύτερη Σχέση Συνεργασίας με Εξωτερικό Πάροχο», στο πλαίσιο της συνεργασίας της με την εταιρεία ΟΠΑΠ. Το επόμενο έτος, στο πλαίσιο των Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών 2021, η εταιρεία διακρίθηκε για 2η χρονιά με το Customer Distinction Award στην κατηγορία «Καλύτερη Σχέση Συνεργασίας με Εξωτερικό Πάροχο», για τη συνεργασία της με την εταιρεία ALLIANZ. Φέτος, ανάμεσα στις σημαντικές επιτυχίες της CQS ήταν η συμμετοχή της στην επιχειρηματική έκδοση «Leading Employers in Greece», καταλαμβάνοντας συνολικά την 5η θέση στον κλάδο επιχειρήσεων «Υπηρεσίες προς επιχειρήσεις», την 50η θέση ανάμεσα στις 100 εταιρείες με τη μεγαλύτερη αύξηση προσωπικού για το 2021 και την 91η θέση ανάμεσα στις 500 εταιρείες με τον μεγαλύτερο αριθμό προσωπικού.