Σπουδαίες Διακρίσεις για τη CQS στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2021 (Δεκέμβριος 2021)

Η CQS διακρίθηκε για 2η συνεχή χρονιά στα «Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2021» του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), έναν καταξιωμένο θεσμό για την ελληνική αγορά, που στοχεύει στην ανάδειξη πρωτοπόρων πρακτικών, για την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη. 

Customer Distinction Award  

Για 2η συνεχή χρονιά η CQS βραβεύτηκε με το «Customer Distinction Award» στην κατηγορία «Καλύτερη Σχέση Συνεργασίας με Εξωτερικό Πάροχο» στο πλαίσιο της συνεργασίας της με την εταιρεία Allianz. Η ομάδα της CQS διακρίθηκε και φέτος ανάμεσα σε πολλές υποψηφιότητες, αναδεικνύοντας την παραδειγματική παρουσία των ανθρώπων της στην εξυπηρέτηση πελατών και στη δυνατή σχέση εμπιστοσύνης που τόσα χρόνια έχει δημιουργήσει με τους πελάτες της.

Real–Life Heroes Award

Στο πλαίσιο των Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών 2021 η CQS τίμησε για 2η χρονιά με το ειδικό βραβείο «Ήρωες της Εξυπηρέτησης» τους δικούς της «Ήρωες»

Ένα βραβείο  που τιμά τους ανθρώπους που με το έργο τους, τη συνεισφορά τους και την αφοσίωσή τους είναι πάντα πρώτοι στην εξυπηρέτηση πελατών. Το βραβείο «Ήρωες της Εξυπηρέτησης», για τη CQS το 2021 απονεμήθηκε στην κα. Καψάλη Πηνελόπη, Direct Sales Manager και στον κ. Χρηστίδη Παύλο, Human Resources Administrator, για την άριστη συνεισφορά τους στην εξυπηρέτηση πελατών.