Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών 2021 (4-9 Οκτωβρίου 2021)

Ενέργειες CQS για την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών 2021

Η CQS για 5η συνεχή χρονιά συμμετείχε στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών 2021 διοργανώνοντας μια σειρά δράσεων για τους εργαζομένους της, οι οποίοι βρίσκονται πάντα στην πρώτη γραμμή της εξυπηρέτησης και είναι ο πυρήνας και η δύναμη της ομάδας.

Βασικός στόχος αυτών των ενεργειών ήταν η επιβράβευση των ανθρώπων της CQS μέσα από τη συμμετοχή τους σε ψυχαγωγικές και επιμορφωτικές δραστηριότητες. 

Η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών ήταν η κατάλληλη αφορμή, για να διασκεδάσουμε.

Αισθανόμαστε υπερηφάνεια για την ομάδα μας, που ολοένα και εξελίσσεται!