Εθνική εβδομάδα εξυπηρέτησης πελατών 2017

Οι καλύτεροι στην εξυπηρέτηση πελατών

Στο πλαίσιο της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών 2017, η εταιρία ΟΠΑΠ βράβευσε τους συνεργάτες της για τις αποδόσεις τους στην εξυπηρέτηση πελατών, αλλά και την αποτελεσματική διαχείριση απαιτητικών περιπτώσεων στη διαδικασία εξυπηρέτησης. Η τελετή βράβευσης έλαβε χώρα την Παρασκευή 6 Οκτωβρίου όπου και συμμετείχαν υψηλόβαθμα στελέχη του ΟΠΑΠ αλλά και ο Διευθύνων Σύμβουλος της CQS, Κωνσταντίνος Χατζηανδρέου. H ομάδα μας απέσπασε 3 από τα 7 βραβεία που συνολικά απονεμήθηκαν.

Συγχαρητήρια στους agents που βραβεύτηκαν:

Κουκάκης Γιώργος, Best Agent in First Contact Resolution

Γεωργούλη Μαριάννα, Special Award Professionalism in an extreme case handling

Μανουσακάκη Κατερίνα, Best Agent in Customer Satisfaction