Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών 2017 (02-10-2017)

Δράσεις CQS για την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών 2017

Η CQS, βρίσκεται σε διαρκή εγρήγορση σχετικά με την εσωτερική ευημερία της εταιρείας αλλά και με το επίπεδο ικανοποίησης των εργαζομένων, καθώς αποτελεί βασική προϋπόθεση μίας επιτυχημένης επιχείρησης.  Στο πλαίσιο της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών 2017 η εταιρία ανακοίνωσε μια σειρά παροχών προς τους εργαζόμενους, με στόχο να βελτιώσει περαιτέρω τις συνθήκες εργασίας στον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών, να εναρμονίσει την αύξηση των εργασιών της εταιρείας με την ανταμοιβή των εργαζομένων καθώς και να συμμετέχει στην επιμόρφωση και ψυχαγωγία των εργαζομένων και των οικογενειών τους. Οι παρακάτω ενέργειες τέθηκαν σε ισχύ με την έναρξη της Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών και συνεχίζονται καθόλη τη διάρκεια του χρόνου.

  1. Εβδομαδιαίος Διαγωνισμός ‘Cinema Fridays’

Η CQS σχεδίασε και υλοποιεί ένα πρόγραμμα για την ψυχαγωγία των εργαζομένων της, θεωρώντας ότι η επένδυση στο ανθρώπινο κεφάλαιο εκτείνεται και πέρα από την καθαυτή εργασία. Σε αυτό το πλαίσιο οι εργαζόμενοι της εταιρίας έχουν την ευκαιρία να συμμετέχουν σε ένα εβδομαδιαίο διαγωνισμό, που θα επαναλαμβάνεται για ένα ολόκληρο έτος, όπου ένας τυχερός κερδίζει 2 εισιτήρια για τον κινηματογράφο, κάθε Παρασκευή.

  1. Ημέρα Team Building Brunch

Η κοινωνικοποίηση στο πλαίσιο της εργασίας είναι βασικό στοιχείο για την εργασιακή ανάπτυξη και αρμονία. Η εβδομάδα ξεκίνησε με μία έκπληξη για τους εργαζόμενους, αφού στο χώρο εργασίας τους, τους περιμέναν καφές, χυμοί και διάφορα εδέσματα έτσι ώστε να αρχίσουν τη μέρα τους με ακόμη περισσότερη ενέργεια. Επίσης, τους δόθηκε η ευκαιρία για επικοινωνία μεταξύ τους.

  1. Εσωτερική διακόσμηση εργασιακού χώρου – branding

Η διακόσμηση του εργασιακού χώρου συνδέεται άμεσα με τη δημιουργία των κατάλληλων συνθηκών εργασίας, δεδομένου ότι το ευχάριστο περιβάλλον ενισχύει την απόδοση και τη διάθεση εν ώρα εργασίας. Η CQS επανασχεδίασε τη διακόσμηση όλων των χώρων των γραφείων με στόχο την ανανέωση αλλά και την ισχυροποίηση των εταιρικών αρχών και αξιών, καθώς και τη δημιουργία ενός ιδανικού περιβάλλοντος για τους εργαζομένους της.

  1. Συνάντηση εσωτερικής ενημέρωσης & επιβράβευσης

Κάθε χρόνο πραγματοποιείται εσωτερική ενημέρωση των εργαζομένων σχετικά με την πορεία του Ομίλου, τους στόχους του και σχετικά με τα projects προς υλοποίηση. Φέτος, το ετήσιο meeting έλαβε χώρα την Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών. Η συνάντηση αποτέλεσε αφορμή αναγνώρισης και διάκρισης του ανθρωπίνου δυναμικού αλλά και στελεχών ή ομάδων της εταιρίας, οι οποίες ξεχώρισαν με τις επιδόσεις τους.